Wysyłka i zwroty
DOSTAWA:
- Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
- Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 1-3 dni roboczych.
- Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.
- W chwili odbioru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedającym.
- Jeśli przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 785 83 03 11 w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.
Zwroty, wymiany i reklamacje:
ZWROTY:
Zgodnie z prawem każdy konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym- dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odesłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelki produkty, które otrzymał gratisowo.
Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.
WYMIANY:
Czas realizacji wymiany wynosi maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym. Dotyczy to również opakowania towaru.
Wymianę towaru można realizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dołączonym formularzem wymiany towaru.
REKLAMACJE:
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e-mailową lub telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać do siedziby firmy.
Reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni od momentu jej wpłynięcia.
Metody płatności
Przelew tradycyjny : NEST BANK
Numer konta 24253000082033127434850001
Przesyłka pobraniowa